2018. február 16., péntek

Faliszőnyeg filcből

Ez a filcből készült faliszőnyeg eddigi legnagyobb munkám, a szó szoros értelmében. Méretre is illetve a ráfordított időben is.
Petike ágyához készítettem, aminek a 2 méteres oldala van a fal mellett, így adott volt, hogy a faliszőnyegnek is akkorának kell lennie.
Mivel az ő szobadekorációjának kulcsfigurája a kalóz, így egy kalóztérképet ábrázoló filc faliszőnyeget terveztem neki. Minden egyes részletét filcből szabtam és kézzel varrtam fel. Ennek köszönhetően nem lett teljesen szabályos, hiszen az óriási anyagot nem is nagyon láttam át, átfogni illetve tartani meg még nehezebb volt. Erről viszont tényleg elmondható, hogy 100%ban kézzel készült.

Szerettem volna még Lujza megszületése előtt befejezni, ami sikerült is. Erről egy számomra nagyon kedves kép is készült.
Az egyik kedvenc képem, ami a faliszőnyeg készítése közben készült.

filc faliszőnyeg, falvédő filcből, kalózós falvédő


filc dekoráció, gyerekszoba dekoráció filcből


Apróbb részletek az óriási faliszőnyegről. A teknősös egy zseb a kincseknek.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...