2011. április 8., péntek

Legelső saját készítésű hűtőmágnesek



A legelső hűtőmágneseket 2010 karácsonyára készítettem el. Minden közeli családtagnak varrtam az ajándékukhoz egyet. Valaki gingerbread-et kapott, valaki meg hóembert. Gina barátnőm kislánya, Enéh pedig egy angyalkafélét. Amit természetesen drága anyukája először magának szánt, de aztán tájékoztattam, hogy a legszebb hűtőmágnes (és egyben a legnagyobb) a családjuk legszebb tagjáé, vagyis Enéh-é. (Aki, hozzáteszem, egy nappal az én születésnapom előtt született, nah meg pár évvel később :)) 2010. október 26-án fújta ki az északi szél- a szó szoros értelmében!)
Amúgy minden hűtőmágnest, amit ajándékba szánok, elkészítek magamnak is, ha meg betelik a hűtőnk, akkor veszünk egy másikat, csak azért hogy a díszeket legyen hova tenni :D nah jó ez csak vicc volt. Itt azért még nem tartunk.

3 megjegyzés:

  1. ....és én vagyok Enéh anyukája...aki szintén egy angyal :)) na jó csak vicc volt!
    Nagyon ügyes vagy, csak így tovább...lassan-lassan, mondom lassan:)) utolérlek majd! :)
    puszi

    VálaszTörlés
  2. jók a mágnesek, de miből vannak? elárulod a titkot, hogy hol lehet ilyen mágneses alapanyagot kapni?
    köszönet
    gabi

    VálaszTörlés
  3. köszönöm szépen, persze hogy elárulom mi az alapanyag, külön bejegyzést kap mindjárt. Már régóta terveztem, de akkor most meg is írom :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...