2011. április 9., szombat

Maga az ötlet


Hogy honnan is jött az ötlet, hogy nekiálljak hűtőmágneseket készíteni...(?)
Egyrészt mániákus hűtőmágnes gyűjtő vagyok, másrészt van egy kis története, hogy miért pont ilyen jellegűeket készítek.
Kedves kolléganőm, Zsófi, 2010. karácsonyára ajándékozott meg minket (engem és Szilvit) egy saját készítésű darabbal. Illetve kettővel. :) Amúgy Zsófi most nem dolgozik, mert otthon van 13 hónapos babájával, Sárival. Na szóval az első darabokat tőle kaptam, és hogy a karácsonyi ajándékokat saját készítésű kis tárgyakkal is meghittebbé tegyem, elkezdtem gondolkodni, hogy mi lenne a legjobb figura, amit el tudnék készíteni. Így születtek meg a mézeskalácsfigurák és a hóemberek, kapcsolódva a télhez és a karácsonyhoz. Na és persze Enéhnek az angyalka. :)
A többi figura jött magától, de hogy mik is azok, egy későbbi bejegyzésben kiderül majd.
Ezt a két kis figurát kaptam Zsófianyutól. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...