2011. április 12., kedd

Family guy


A nagy kedvenc immáron már a hűtőn hűtőmágneskedik!
Szerencsére sikerült minden figuráját megvarrnom ennek a "mesének". Nagyon szeretem, de kedvencem Stewie és Quagmire. A figuráknak az arcával meggyűlt a bajom, elég aprólékos, és mivel kicsik ez is nehezítette a varrást. Nem akartam szemet ragasztani nekik, így kénytelen voltam kivarrni. Mondjuk elég jellegzetes nagy kerek szemük van, de hát pici méretükhöz pici kerek szem illik. Nagyjából sikerült minden figurához a megfelelő színű anyagot beszerezni.
Petert egy este alatt háromszor varrtam meg, mivel épp Galyatetőn voltunk férjem konferenciáján, amikor kiderült hogy ketten is rajonganak ugyanúgy a meséért, és hát így odaajándékoztam nekik. Nagy örömet szerezve ezzel.
Amúgy mindegyik sablonja megvan, de azóta nem volt jelentkező, akinek kellett volna, hogy esetleg újra nekiálljak minden figura megvarrásának.
Minden figura külön-külön is meg van örökítve.

stewie hűtőmágnes, family guy hűtőmágnes
family guy hűtőmágnes, brian hűtőmágnes
family guy hűtőmágnes, peter hűtőmágnes
family guy hűtőmágnes, lois hűtőmágnes
family guy hűtőmágnes, chris hűtőmágnes
family guy hűtőmágnes, meg hűtőmágnes
family guy hűtőmágnes, quagmire hűtőmágnes
family guy hűtőmágnes, cleveland hűtőmágnes
family guy hűtőmágnes, joe hűtőmágnes

4 megjegyzés:

  1. Lehetne tőled vásárolni ilyen figurákat? karácsonyra szeretném..mennyi idő még elkészül?:)

    VálaszTörlés
  2. és természetesen az ára is érdekelne!!:)

    VálaszTörlés
  3. szia, stewie 600 forint, a többinek 1000ft darabja.
    Stewie azért ennyi, mert általában csak őt szoktam elkészíteni.
    Ha további kérdésed lenne, akkor írj emailt légyszíves. :)
    katalin.turi@gmail.com

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...