2018. január 27., szombat

Szuperhős jelmez farsangra

Amikor még tanítottam, készítettem magamnak farsangi jelmezt. Mivel bagoly volt az osztályom "kabalafigurája", így adott volt, hogy első osztályban, mint osztályfőnök bagolynak öltözzek. Anno írtam is bejegyzést a bagoly jelmezről.

Idén a kisfiamnak készítettem jelmezt. Más érzés neki készíteni, jobb és sokkal több szeretet van a munkámban. 

Egy kis rövid történet hozzá. Peti most 3 éves, szóval a dackorszak kellős közepe. Próbálgatja a határokat, remélem az élet más területén is ugyanilyen kitartó lesz majd. Szóval látott már videót farsangról (Kaláka - Jelmezbál). Sokat hallgattuk amikor még kisebb volt. Tisztában van vele, hogy ilyenkor beöltöznek és felvonulnak a gyerekek. Énekelnek, táncolnak. 
Eldöntötte, hogy hóember lesz. Már fejben nagyjából összeraktam a jelmezt, amikor kitalálta, hogy inkább szuperhős szeretne lenni. Amikor már tényleg a 120. kérdezésnél is a szuperhősséget mondta, akkor bátran nekiálltam a jelmez elkészítésének. (A jelmez nem saját ötlet, pinterestről vett kép alapján készítettem el.) 
Azt is halkan megjegyezném, hogy azóta 3 másik figura akart lenni, de lesz ami lesz, ezt a jelmezt visszük az oviba február 13-án.

A jelmez "hozzávalói":
-sötétkék nadrág (adott)
-sötétkék felső (adott)
-köpeny (turkálóban talált ruha bélése)
-maszk, csuklópánt és öv (filcből varrva)

farsang, farsangi álarc, filcmaszk, szuperhős jelmez filcből, farsangi jelmez filcből

farsangi jelmez filcből

Igazi kisgyerek, az új szerzeményben alszik:

farsangi álarc filcből

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...