2011. december 1., csütörtök

Újabb mesefigurás hűtőmágnesek

Azt hiszem kicsit elmaradtam a blogírással a sok hűtőmágnes elkészítése közben. :)
Akkor most ezt úgy pótolnám, hogy egy bejegyzésben több kép is felkerül.
Ebben a kategóriában, ahogy a címe is elárulja, a legújabb mesefigurás hűtőmágneseket tudod megtekinteni.
Mindegyik rendelésre készült, szóval az én fejemben lévők még várnak a sorukra, hogy hűtőmágnesként díszelegjenek. :) Hogy én miket szeretnék megvalósítani, azt még nem árulom el, de december közepén talán több időm lesz saját ötleteimet is megvalósítani. :) Már annyi van, hogy vezetnem kell a listát, mert különben összeveszik a sok gondolat a fejemben.

Amúgy időm nagy részét most a karácsonyi hűtőmágnesek elkészítése tölti ki, illetve egy hetem maradt, hogy még jobban felkészüljek a december 2. hétvégéjén sorra kerülő Egyedi Kézművestermékek Zalai Vásárára. :) Asztaldekoráció, reklámkártyák....és még ami ehhez hozzátartozik. :) De  nem bánom, sőt már alig várom :)

De akkor most mutatom a legújabb mesefigurás hűtőmágneseket. Szerintem mindenki felismeri a képaláírás elolvasása nélkül is. :)
törpilla hűtőmágnes
Hupikék Törpikék Torpillája

törpicur hűtőmágnes
Törpicur

maya a méhecske hűtőmágnes
Maya a méhecske

spongyabob hűtőmágnes
Spongyabob


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...