2011. augusztus 30., kedd

Sesame Street hűtőmágnes

Szintén egy kedves látogatómnak készültek a következő filc figurák.
Sesame Street, avagy a Szezám utca népszerű lakói készültek el hűtőmágnesnek. Abby-vel kicsit megküzdöttem, de a "tüsisvégű" haját azért mégsem akartam egyenesre hagyni. :D

Elmo volt az első aki elkészült. Őt pelenkaöltéssel körbe is varrtam, hogy kicsit fokozzam a "szőrős" hatást, remélem valamennyire sikerült. Szemei valódi mozgó szemek, amik remélem nem fognak fentakadni. :D Szokása az ilyen bolti mozgó szemeknek, hogy egyik balra másik jobbra, de könnyen helyre lehet billenteni egy kis rázással.

elmo hűtőmágnes, sesame street hűtőmágnesMásodikként Cookie-t csináltam meg, igaz csak a fejét, de akik ismerik a sorozatot, azok könnyen fel is ismerik az figurát. Őt egy másik ismerősöm, Ancsa kedvéért csináltam meg.

cookie hűtőmágnes, sesame street hűtőmágnesÉs végül - majd egy napot dolgoztam rajta, na persze kisebb-nagyobb megszakításokkal - elkészült Abby Cadabby is.

abby cadabby hűtőmágnes, sesame street hűtőmágnes
Remélem örömet okoztam a hűtőmágnesekkel, és olyan helyre kerültek, ahol jó helyen lesznek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...