2019. október 20., vasárnap

Család ujjbáb

Ahogy az iskola elkezdődik, egyre több ujjbábra van igény. Sok pedagógus használja órákon, köztük én is. Rengeteg feladattípushoz használható, daltanulásnál, verseknél, mondókáknál vagy éppen egy-egy mese dramatizálásánál.  A család ujjbáb idegen nyelvi órára készült, egy dalocskához. Kérték német, horvát órához, illetve magamnak is elkészítettem angol órára. 

Szeretem, ha a gyerekek is használják, történetet játszanak el vele, akár saját fantázia alapján kitalált sztorikat.
A legelső ujjbábokat gyermekeimnek készítettem anno, mindegyiket egy-egy mondóka kíséretében mutattam be. Petike 3 hónaposan már figyelt rájuk. 

Ajánlom mindenkinek, hiszen kis helyen elférnek, akár egy hosszabb utazás során is bevethető. Saját mese hozzá és a gyerekek odáig lesznek. 
Az ujjbábjaim minőségi filcből készülnek, kb. 7cm magasak és gyermek-felnőtt kézre egyaránt jók.

Minden igényt próbálok teljesíteni, kivételt képeznek a jogdíjas termékek. (Disney figurák, nevesíthető mesefigurák...)

család ujjbáb, gyerekjáték filcből

család ujjbáb filcből, filc ujjbáb, feltdesign



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...