2013. augusztus 4., vasárnap

Előkészületek - 2.b osztálydekoráció

Igaz még csak augusztus eleje van, de mint pedagógus már egy kicsit az iskolára is gondolok. Na nem azért mert annyira sürgetni szeretném az időt, itt kicsit meg is állhatna a nyár. Viszont szeptember elsejére az osztályt megint fel kell 'díszíteni'.
Tavalyi lelkesedésem nem hagyott el, viszont nem lesz könnyű feladat felülmúlni a tavalyi dekorációt. Már akkor is olyat szerettem volna, ami még a mi iskolánkban nem volt és azt hiszem sikerült is. Már sokat töprengtem azon, hogy mi újat tudnék most megint kitalálni. Rengeteg sok weboldalt, képtalálatot néztem meg, mire - azt hiszem - megszületett a 2013-2014-es tanév dekorációjának az ötlete. Még csak tényleg ötlet, mert megvalósítani nem tudom, hogyan fogom, illetve, hogyan mutatna egy osztályban.

Annyit elárulok, hogy a madzagos megoldás marad, viszont más 'ruhába' öltöztetem.

tavalyi osztálydekorációnál is madzagot használtam a gyerekek munkáinak a kifüggesztésére, elsősorban azért, mert a hagyományos hungarocellt nem szeretem.

Amit idén biztos hogy elkészítek:


from Pinterest

Ami eddig elkészült:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...