2011. november 1., kedd

Szilveszteri hűtőmágnes

Ha valaki feltenné azt a kérdést, hogy milyen szilveszterhez kapcsolódó szimbólumokat ismerünk, szerintem három dolgot mindenki felsorolna. A malac, a patkó és a négylevelű lóhere. (na meg lehet a kéményseprő, trombita, konfetti....)

patkó hűtőmágnes, szilveszteri hűtőmágnes
Kedves kis vendégváró ajándék lehet szilveszteri partikon egy-egy ilyen figurás hűtőmágnes. Én már húsvétkor is raktam a tányérokba, szerintem karácsonykor meg szilveszterkor sem fogom üresen hagyni. :)
Nagyon remélem, hogy akihez kerül, szerencsét hoznak majd ezek a kis szerethető figurák. Nekem a malac a kedvencem, így talán magamat is megajándékozom eggyel. :)

szilveszteri hűtőmágnes

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...