2011. július 28., csütörtök

Stewie Griffin stepbystep

Újra elkészítettem Family Guy egyik legjobb figuráját, Stewie-t. Így legalább volt lehetőségem az elkészítés lépéseit is lefényképezni. (Itt kell megjegyeznem, hogy be kell szerezni egy normális fényképezőt, mert a telefonos megoldás már kezdi az én szememet is zavarni.) :))

1. Természetesen az első lépés mint mindig, hogy megrajzolom a figurát. Ezt most ugye nem kellett megtennem, mert nem szoktam kidobni amit már egyszer megcsinálok, így csak elővettem a sablont. :)










2. Kiszabom az adott részeket a filcanyagból, majd összeillesztem, hogy mindenhol passzol-e.












3. Ahol kell az arcot, vagy a test bármelyik részén, kivarrom.












4. Majd összeragasztom, mágnes a hátuljára és már kész is. :)







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...